بخاطر تو

برای دل خودم وقتی که تنهام

بخاطر تو ...

چشـمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میكنم

قلب شكسته ی تو رو خودم نوازش میكنم

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از كسی

تا وقتی من كنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

كاشكی تو هم بفهمی كه میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میكنم جای تو غصه میخورم

هر چی كه دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

كاشكی بدونی من تو رو به کل دنیا نمیدم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

فقط اومدنت خوشحالم میکنه پس بیا باش برای همیشه کنارم ثناااااامممم
ساعت21:30---16 بهمن 1395
سلام مهربونم خوبی ثناااامممم امیدارم خوب خوش سلامت باشی هم خودت هم خانواده خواهش میکنم بیا وب من هیچ راه ارتباطی جز این وب ندارم که باهات حرف بزنم خواهس میکنم بیا وب با حرفات خوشحالم کن بیا باش برای همیشه تا بدونم تنها نیستم تا بدونم هنوزم دوستم داری خواهش میکنم بیا منو‌ببخش از بابت همه بدی ها بهم فرصت بده همه جبران کنم من بد نیستم ثناااممممم باورکن دوستتتدارم میخوام کنارت باشم برای همیشه اگه اجازه بدی کنارت باشم خواهش میکنم بیا خواهش میکنم اومدی نبودم بگو‌کی میاییی خواهش کردم میخوام‌ باهات حرف بزنم ثنااااامممممم خواهش میکنم با داداش هم میخوام حرف بزنم اگه هنوز باهام حرف بزنه خواهش میکنم بیا ثنااااممم من جاس دیگه ندارم بیا اگه ادرس داشتم میومدم پیشت جدی میومدم حرفم‌فقط حرف نیست حقیقته من منتظر جوابتم بامن ازدواج میکنی خانومم‌میشی ثنااااممم درسته حقوقم‌کمه خانواده ام از نظر مالی متوسط هستن اما با تمام تلاشم قول میدم خوشبختت کنم‌ثنااامممم منتظرم خواهش میکنم بیا وب خواهش میکنم من‌منتظر جوابت هستم بهم‌حتما‌جواب بده بهترینی گلی بهترین دختری اینو از ته دلم‌میگم‌گل ترینی شب قشنگت بخیر مواظب خودت باش مامان بابا داداش ببوس خودتم ببوس منتظرم لحظه شماری میکنم‌برا اومدنت من‌هستم تا وقتی هستی نظرم اگه کم میدم ببخش چون سرکار میرم میام‌ فقط میام‌لوکس بلاگ می بینم‌هنوز نیومدی میرم بتونم‌ همش زود به زود نظر میدم اما هستم تا وقتی بیایی دوستتتدارم خیلی زیاد کلمه دوستتدارم فقط حرف نیست حقیقته واقعا از روز اولی که باهم صحبت کردیم عاشقتم خیلی حرف دارم‌فقط خواهش میکنم‌بیا بیا خواهش میکنم ممنونم بوس بوس بوسسسسسسسس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت 23:47 نویسنده sana پردیس |